martes, 22 de julio de 2014

La teva història...

Bona nit!!!

Primer de tot espero que estiguis millor... no... molt millor que divendres!!! 

Dies melancòlics sempre n'hi han però es humà i necessari, ens ajuda a recordar que som persones amb sentiments... Que caram!!!

Avui passejant he passat per davant de casa teva jejeje!
Imagino... ja que he passat per les quatre cantonades possibles que poden envoltar casa teva, comptant l'anada i la tornada...

I saps què...?

He vist la teva mare!!! Una dona gran, amb cara de "canyera", ulls afables i foscos, cabell curt blanc, primeta...

Anava agafada del braç del teu germà, un home jove amb ulleres i grenyes setenteres i alguna cosa en la seva cara i la seva mirada m'ha fet pensar en John Lennon.

I ara et diràs... "Que diu aquesta boja???"

"Ni es ma mare ni es el meu germà!!!"

I tindràs raó!!!... I recordaràs que el meu cap de pardals li encanta inventar-li històries a la gent i es que avui t'inventava una història a tu, una de ben quotidiana i familiar...

Avui t'escric jo, sempre ets tu el que m'arranques somriures i rialles amb els teus correus així que avui seré jo qui ho faci, i sinó ho intento jejeje

Espero que estiguis millor... No! que dic... Molt millor!!!



1 comentario: